Persbericht | The DOC 25 jaar!

Weert, augustus 2024 – Met grote trots viert The DOC dit jaar haar 25-jarig bestaan en dit doen we groots.  Het hele jaar door staan we stil bij dit zilveren jubileum met tal van feestelijkheden om onze geschiedenis en successen te eren. Deze successen danken wij in grote mate aan het vertrouwen en de samenwerking van onze gewaardeerde relaties.

Sinds onze oprichting in 1999 zijn we een toonaangevende businesspartner op het snijvlak van data, technologie en bedrijfsprocessen. Onze focus is duidelijk: We make IT work. Met andere woorden: Wij voegen waarde toe aan de bedrijfsprocessen van onze klanten; We Create. We Solve. We Care. Hierbij zijn Oracle en WEM onze exclusieve technologiepartners.

Tijdens deze bijzondere mijlpaal willen wij onze relaties hartelijk bedanken. Mede dankzij de loyaliteit en het vertrouwen van onze relaties hebben wij ons samen met hen kunnen ontwikkelen en groeien. Onze gezamenlijke inspanningen hebben geleid tot tal van succesvolle projecten en innovaties.

“De afgelopen 25 jaar zijn een waardevolle en inspirerende reis geweest, waarin we zijn blijven groeien en vernieuwen” aldus Guido Leduc, directeur en eigenaar van The DOC. “We zijn dankbaar voor het continue vertrouwen in onze dienstverlening en de samenwerking met onze relaties.”

Uitnodiging aan toekomstige relaties

Met een solide basis van succesvolle referentiecases, kijkt The DOC vol vertrouwen naar de toekomst. Wij nodigen nieuwe relaties daarom dan ook van harte uit om kennis te maken met onze uitstekende dienstverlening. Bij The DOC streven we ernaar om maatwerkoplossingen te bieden die perfect aansluiten bij de behoeften van onze relaties. Onze expertise en klantgerichte aanpak maken ons de ideale partner voor uw projecten.

Tevens kijken we uit naar een mooie en succesvolle toekomst, waarin we constant in beweging zijn om onze relaties optimaal te kunnen bedienen. Of het nu gaat om advies, implementatie of ondersteuning, wij staan klaar om met u nieuwe successen te realiseren. Bezoek onze website om meer te weten te komen over onze referentiecases en ontdek hoe wij u kunnen helpen uw doelen te bereiken.

Over The DOC

The DOC is een gerenommeerd dienstverlenend bedrijf dat sinds 1999 hoogwaardige oplossingen biedt in diverse sectoren. Onze expertise, gecombineerd met een klantgerichte aanpak, heeft ons in staat gesteld om duurzame relaties op te bouwen en innovatieve projecten succesvol af te ronden. Met een toegewijd team van professionals blijven we streven naar excellentie en klanttevredenheid.

Wij kijken ernaar uit om het volgende jubileum te bereiken. We gaan samen voor GOUD!