Wij horen graag van u!

The DOC staat voor een open en doorlopende dialoog. Hierin zijn klanten, leveranciers en medewerkers steeds met elkaar in gesprek om de kwaliteit van de dienstverlening van onze organisatie continu te verbeteren. Wij vragen onze klanten, leveranciers en medewerkers mee te denken en te praten over hoe het anders of beter kan.

In de dagelijkse praktijk kan het voorkomen dat u niet tevreden bent en een klacht wilt uiten. We beschouwen elke klacht dan ook als een kans onze dienstverlening verder te verbeteren. Ook complimenten horen wij natuurlijk graag, want het geeft ons een duidelijke indicatie dat wij als organisatie op de juiste weg zijn.

Via onderstaand feedbackformulier ontvangen wij graag uw klacht of compliment.

Feedbackformulier:

Contactgegevens

U kunt telefonisch contact opnemen met The DOC via +31 (0)85 002 1831. Zij geven u dan het telefoonnummer van de klachtenfunctionaris.

U kunt een brief sturen naar:

  • The DOC
    T.a.v. Klachtenfunctionaris
    Schoutlaan 10
    6002 EA Weert