Monitoring & Eventmanagement
Managed Services
Monitoring & Eventmanagement.
Vanuit dit service block wordt de dagelijkse monitoring en beheer uitgevoerd. Het proactief opereren zit bij onze professionals in het bloed, zij hanteren het motto “voorkomen is beter dan genezen.” Deze activiteiten worden uitgevoerd vanuit het Remote Service Center in Weert, waar je van harte welkom bent om eens met eigen ogen te zien hoe wij een deel van je zorg uit handen nemen.
De monitoring informatie worden 24×7 verzameld. Elke klant omgeving wordt aangesloten op de centrale monitoring oplossing van The DOC zodat de basis monitoring van de Oracle omgevingen (on-premise of cloud) op een gestandaardiseerde manier kan worden uitgevoerd voor alle SLA-klanten. De monitoring informatie worden 24×7 verzameld. Vanuit dit service block wordt tijdens kantoortijden de informatie geanalyseerd en opgevolgd. Naast de continue bewaking en onderhoud van de omgevingen is onze Service Desk tijdens kantoortijden beschikbaar voor vragen, technisch advies en ondersteuning.
De voordelen van Monitoring & Eventmanagement.
- Preventive Maintenance
- Backup & cleanup
- 24×7 monitoring
- On-call support
- Monthly reporting
- SLA Review
- On-call support
- Ticket Management
- Event Management