ALL ABOUT MANAGED SERVICES
Managed Services is de dienst waarbij het beheer van uw Oracle-omgeving in de vorm van een Service Level Agreement (SLA) is ondergebracht bij The DOC. Wij monitoren 24×7 uw Oracle omgeving eventueel in combinatie met Applicatie Support.
De serviceactiviteiten van The DOC zijn gestandaardiseerd voor alle klanten. Daarvoor zijn onze SLA-activiteiten en services gegroepeerd in Service Blocks:

Monitoring & Maintenance
Naast de continue bewaking en onderhoud van uw systemen is onze servicedesk tijdens kantoortijden beschikbaar voor vragen, technisch advies en ondersteuning.

24×7 Control & Repair
Met 24×7 Control & Repair stellen critical monitoring alerts ons stand-by team op de hoogte, zodat direct pro-actieve acties worden ondernomen om uw systemen te waarborgen.

Service Packs
Op basis van het geselecteerde pakket worden vaste uren opgenomen in uw SLA-overeenkomst voor de terugkerende activiteiten rondom het beheer en onderhoud van uw systemen.
Waarom Onderhoud?
Naast de dagelijkse monitoring worden er onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd om de storingskans te verkleinen, het rendement te handhaven, stilstand te voorkomen en de risico’s te beperken.
Per klantomgeving is dit maatwerk, afhankelijk van de database omgevingen. Hierbij zal een optimale balans worden gezocht tussen onderhoudskosten en opbrengst & betrouwbaarheid.
Kostenefficiënt
Continuïteit
Flexibiliteit
Kennisborging
Focus op core business
Onboarding
Om u optimaal te adviseren rondom de juiste invulling van uw SLA-dienstverlening, werken wij aan de hand van onderstaand proces.
In de beginfase worden uw wensen geinventariseerd met betrekking tot de omgeving, scope en gewenst dienstniveau om te komen tot een eerste calculatie. Daarnaast vindt een technische Quick Scan van de omgeving plaats.
Alle informatie wordt uiteindelijk vertaald naar een passend voorstel op maat bestaande uit een vast abonnementsdeel voor monitoring & beheer en verdere afspraken over de verrekening van additionele werkzaamheden (credits of nacalculatie).
Wanneer de SLA dienstverlening operationeel is, vindt er een periodieke review plaats in het kader van een continue optimalisatie om te zorgen dat uw SLA optimaal afgestemd blijft op de behoefte van uw organisatie.
Meer informatie over onze Managed Services? Neem dan contact op via telefoonnummer 085 – 002 1831 of info@thedoc.nl.
Terug naar home.