Service Level Agreement

Een zorgeloos nieuwjaar begint met Service Level Agreement 2.0! 


Het afgelopen half jaar hebben we vanuit The DOC hard gewerkt om binnen onze Service Level Agreements de service verder te optimaliseren. We hebben een nieuwe opzet ontwikkelt die inspeelt op de modernste ontwikkelingen op het gebied van Oracle beheer. Door gebruik te maken van deze nieuwe mogelijkheden hebben we de focus vanaf de techniek kunnen verleggen naar een klant specifieke focus.

Met drie vaste service niveaus spelen we in op de verschillende vraagstukken van onze klanten en bieden we Managed Services aan die voor iedere organisatie geschikt is. Deze pro- en reactieve support levert een directe meerwaarde op gebied van het onderhoud en het beheer van de bedrijfs kritische databases, omgevingen en applicaties van onze klant.

We verlenen: Monitoring & Maintenance, 24×7 Control & Repair en diverse Service Packs, alles toegespitst op de specifieke behoefte van de klant. Gedurende de Service Level Agreement bouwen we review momenten in waarbij we samen met de klant kijken of het gekozen niveau nog past bij de actuele behoefte. De Service Level Agreement sluit daarom altijd aan op de actuele behoefte van de specifieke klant.

De ontvangen reacties in het afgelopen half jaar op onze nieuwe werkwijze zijn zeer positief. The DOC lanceert dan ook met veel vertrouwen deze nieuwe Service Level Agreements!


Adriaan Holleman van Topec vertelt:
“De opzet van de nieuwe Service Level Agreement van The DOC is geweldig.  Ze merkten een kritiek probleem al op voordat wij er intern last van kregen. Hierdoor bleven onze systemen up & running en hebben wij geen downtime gekend. Wij zijn daarom erg tevreden over het kennisniveau en de professionaliteit van The DOC als strategisch partner van Topec.”

 

 

 

Erik Drissen van The DOC vertelt:
“Het bovenstaande compliment is een van de effecten die we wilden bereiken met de nieuwe opzet. Met onze nieuwe Service Level Agreements willen we de klant nog meer in de watten leggen en er voor zorgen dat deze geen omkijken heeft naar de systemen, databases en applicaties en kan genieten van een zorgeloos en voorspoedig nieuwjaar!”

 


Meer weten over Service Level Agreement 2.0?
Bekijk hier onze pagina over Managed Services. Neem bij vragen contact op via
telefoonnummer: 085 – 002 1831 of info@thedoc.nl.

 

Gerelateerd nieuws

maart 10, 2020

Geen APEX World 2020

maart 3, 2020

Welkom Milou & Raffaele!