ALL ABOUT MONITORING & MAINTENANCE

Vanuit dit service block wordt de dagelijkse monitoring en beheer uitgevoerd. Het proactief opereren zit bij onze professionals in het bloed, zij hanteren het motto “voorkomen is beter dan genezen.”  Deze activiteiten worden uitgevoerd vanuit het Remote Service Center in Weert, waar u van harte welkom bent om eens met eigen ogen te zien hoe wij een deel van uw zorg uit handen nemen.

Monitoring & Maintenance

Elke klant omgeving wordt aangesloten op de centrale monitoring oplossing van The DOC zodat de basis monitoring van de Oracle omgevingen (on-premise of cloud) op een gestandaardiseerde manier kan worden uitgevoerd voor alle SLA-klanten. De monitoring informatie worden 24×7 verzameld. Vanuit dit service block wordt tijdens kantoortijden de informatie geanalyseerd en opgevolgd.

Naast de continue bewaking en onderhoud van de omgevingen is onze Service Desk tijdens kantoortijden beschikbaar voor vragen, technisch advies en ondersteuning.

Continuous Monitoring
✔ Preventive Maintenance
✔ Backup & cleanup
✔ 24×7 monitoring

Service Desk
✔ On-call support
✔ Monthly reporting
✔ SLA Review
✔ On-site support

Incident Management
✔ Ticket Management
✔ Event Management

Meer informatie over The DOC? Wij helpen u graag!