Service Level Agreement
De serviceactiviteiten van The DOC zijn gestandaardiseerd voor alle klanten. Daarvoor zijn onze SLA-activiteiten en services gegroepeerd in Service Blocks:
Monitoring & Maintence
Monitoring & Maintence
Naast de continue bewaking en onderhoud van uw systemen is onze servicedesk tijdens kantoortijden beschikbaar voor vragen en ondersteuning.
24/7 Control & Repair
24/7
Control & Repair
Met 24/7 Control & Repair stellen critical monitoring alerts ons stand-by team op de hoogte, zodat direct pro-actieve acties worden ondernomen om uw systemen te waarborgen.
Service Packs
Service
Packs
Op basis van het geselecteerde pakket worden vaste uren opgenomen in uw SLA-overeenkomst voor de terugkerende activiteiten rondom het beheer en onderhoud van uw systemen.
Why Maintenance?
Ondersteuning van onze organisatie met meer dan 20 jaar Oracle ervaring
Persoonlijke en klantgerichte communicatie 24/7
Eigen ontwikkelde Toolbox voor snel inzicht en resultaat
Optimalisatie van uw Oracle omgeving aan de hand van best practices
Customer Journey
Om u optimaal te adviseren rondom de juiste invulling van uw SLA-activiteiten, werken wij aan de hand van het volgende schema waarmee wij, uw omgeving in de eerste fase analyseren en deze vervolgens vertalen naar een passend voorstel en in de laatste fase van het proces doen we aan continue optimalisatie om te zorgen dat uw SLA optimaal afgestemd blijft op de behoefte van uw organisatie.

Benefits
✔ Continuïteit: The DOC zorgt voor de hoogste beschikbaarheid van uw systemen
✔ Kostenbesparingen: Maximale continuïteit en beschikbaarheid, 24×7 monitoring voor een beperkte investering
✔ Flexibiliteit: Altijd een Oracle Consultant met kennis en ervaring op afroep basis beschikbaar is voor uw omgeving
✔ Extra Kennis: Gemakkelijke en directe toegang tot onze Oracle-experts en bijbehorende kennis
✔ Focus: U kunt zich volledig concentreren op uw kernactiviteiten en The DOC verzorgt uw Oracle omgeving
✔ Gespecialiseerd: The DOC investeert in het bijhouden van de kennis en vaardigheden